Ooh-mmm

Ooh-mmm
in Diaspora:
Photobucket Jazz Bg Times Radio

петък, 22 април 2011 г.

Авторски снимки:Къмпинг - ресторант "Шипка" - 22.04.2011 г.

Личното ми мнение

за

Къмпинг - ресторант "Шипка"

е :

Добро място да поспрете и да похапнете,

да починете

(има маси на открито и закрито).

Не е луксозно,но е чисто и сготвено вкусно,любезно и добронамерено отношение на персонала към гостите.

Щях да забравя,че може да си купите домашно приготвено сладко на символични цени.

Аз си купих сладкo от смокини и горска ягода,но още не съм ги опитал.

За къмпинга нищо не мога да кажа,просто не съм го ползвал.

:::

Оценка по шестобалната система

за

Къмпинг - ресторант "Шипка" - 22.04.2011 г.

най-накрая.
















Оценка по шестобалната система

(от нула до шест)

за

Къмпинг - ресторант "Шипка" - 22.04.2011 г.:

Храна - 6 -

Обслужване - 6 -

Чистотта - 6 -

Обстановка - 5 -

WC - 5 -

За пътя оценката ми е единица,а не нула,просто,защото има все пак някакъв път.

ЦЕНИ:УМЕРЕНИ

За пътя:

От Казанлък към "Шипка" пътят е с много завои,но току-що направен (с изключение на падащи дървета и камъни),

но от "Шипка" към Габрово е нещо страшно (написано е черно на бяло на една табела - 15 км. опасен участък)

-

завои,дупки,само няколко ръждясали пъни знака,няма мантинели,маркировка,
светлоотразители - тук-там,

с една дума - КОШМАР

или

ПАЗЕТЕ се САМИ !

След успешното преминаване на този пътен участък може да запалите свещ в най-близката църква !

:::

Сайт на Къмпинг - ресторант "Шипка" : http://sipka.tk

Още от техния уеб сайт:

Къмпинг „Шипка” се намира на 1200 метра надморска височина под самия връх Шипка в националния парк „Шипка – Бузлуджа”.

През зимата – за снежни спортове, а през топлите месеци – за пешоходни преходи. Интересът на туристите е голям. Ски-сезонът започва от средата на декември и продължава до началото на месец април. Тук даденостите за зимен планински и екологичен туризъм са изключително добри. Разполагаме с професионална ски-писта.

Къмпинг Шипка е централна точка в много туристически маршрути. За по-малко от 5 мин с автомобил може да достигнете до паметника Шипка (20 минути пеша). В близост се намират монументът Бузлуджа, архитектурно-етнографски комплекс Етъра и Соколския манстир. До тях може да се стигне по кратки, живописни туристически маршрути.

За вашето удобдство къмпингът разполага с 10 бунгала с по две легла. 8 бунгала имат самостоятелен санитарен възел. Може да се възползвате от услугите на ресторант и барбекю. паркинг, ски-писта.

Оох - ммм - Вкусните гозби

ВАЖНА ЗАБЕЛЕЖКА:

НЕ СЪМ РАСИСТ И МНОГО ЧЕСТО СЪМ ЗАЩИТАВАЛ ЦИГАНИТЕ,

НО

МНОГО ВНИМАВАЙТЕ,КОГАТО ПРЕМИНАВАТА ПО ПЪТЯ

КРАЙ ЦИГАНСКАТА МАХАЛА В КАЗАНЛЪК

(ОГРАДЕНА Е С БЕТОННА ОГРАДА),

ЗАЩОТО НЯКОЕ ЦИГАНЕ МОЖЕ ДА ХВЪРЛИ КАМЪК ПО ВАШАТА КОЛА,

НИЩО,

ЧЕ ИМАШЕ ПОЛИЦИЯ МАЛКО ПО-НАТАТЪК.

НА МЕН ТОВА МИ СЕ СЛУЧИ ВЧЕРА - 22.04.2011 Г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последователи